Máme nové logo
K patnáctým narozeninám jsme si nadělili nové logo z dílny grafického studia La Taupe. Už delší dobu jsme cítili potřebu logo zjednodušit a modernizovat. A jak nový návrh vlastně vznikal?
„V našem studiu je prvotní fáze nové značky provázena bohatou diskuzí, do které se zapojují všichni. Jsme malé, téměř rodinné studio, které si tento postup může dopřát. Došli jsme společně k tomu, že agentura, jejíž hlavní pracovní náplní je jazyk v mluvené i psané formě, by měla svou značku komunikovat čistě typografickou formou. Složité grafické symboly a zbytečnou zdobnost jsme tedy zavrhli a snažili se značku navrhnout za pomoci jednoduchých písmových principů.
Nakonec vyhrály hranaté závorky, které jsou spjaté s ohraničováním výslovnosti. Do nich jsme uzavřeli slovo BEST, na které vlastně tyto závorky upozorňují. Vzniklo tak sdělení, ze kterého je jasné, čím se firma zabývá a že s kvalitou svých služeb to myslí opravdu vážně,“ říká Tomáš Cikán, Head of Design ze společnosti La Taupe.