Marketing English: Online marketing a sociální média

12. 3. 2019

Znát alespoň základní pojmy v online marketingu a sociálních sítích je v dnešní době digitalizace už nutností. V aktuálním článku marketingové angličtiny jsme proto pro vás i tentokrát sestavili výběr užitečných slovíček a frází, které se vám k tomuto tématu mohou hodit.

Slovíčka

social media

sociální sítě

 

landing page

cílová (webová) stránka

media content

mediální obsah

 

embrace

osvojit si, přijmout, využít

campaign

kampaň

 

narrative, story, tale

příběh, vyprávění

ad/advertising

reklama

 

website optimization

optimalizace webových stránek

organic/paid reach

organický/placený dosah

 

efficiency

efektivita

impression

zájem

 

advertise

inzerovat

followers

sledující (uživatelé), odběratelé (obsahu)

 

display (an ad)

zobrazit (reklamu)

users

uživatelé

 

interact

spolupracovat

 

Marketingové termíny a zkratky

Procvičte se v překladu.

  • SEO – Search Engine Optimization – the process of choosing targeted keywords related to your site. It helps ensure that the site places well when those keyword phrases are searched on the Internet.
  • Link Building – the process of linking to other websites or different pages/sections of one particular website.
  • Bounce Rate – the % of visitors to a website that leave immediately without clicking or interacting with any portion of the page.
  • PPC - Pay-Per-Click – an online advertising model to direct traffic to websites, where advertisers pay the hosting service when their ad is clicked.
  • CTR - Click-Through-Rate – the ratio of how many times an advertisement was clicked on, versus how many times it was shown. It is calculated by dividing the ad’s clicks by the ad’s impressions.

 

Trendy v online marketingu

Social media is embracing new ways allowing people to tell their stories and share them with the whole world.
Sociální média využívají nové způsoby, které lidem umožňují vyprávět své příběhy a sdílet je s celým světem.

Narratives reflect what a brand’s community is saying about the product.
Vyprávění odráží, co komunita značky říká o produktu.

Putting a real, human face to a brand is key in building trust and loyalty of customers.
Propojení skutečné lidské tváře se značkou je klíčem k budování důvěry a loajality zákazníků.

Influencers are social media figures who gather a defined community around themselves. Influenceři jsou osobnosti sociálních médií, které kolem sebe sdružují určitou komunitu.

Video is one of the most entertaining and addictive forms of content online.
Video je jednou z nejvíce zábavných a návykových forem online obsahu.

Věděli jste, že pro naše klienty překládáme také příspěvky na blogy a sociální sítě? S propagací vaší značky v cizích jazycích rádi pomůžeme i vám. Domluvte si s námi schůzku, kde probereme vaše potřeby a představy.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Working...